Ale nicméně je na tom něco pravdy.
Odpovědět1 0
Největším problémem Google je, že mu naprosto nelze důvěřovat. Jeho hlavním (jediným) zdrojem příjmu je prodej cílené reklamy na uživatele (narozdíl od Microsoftu i Apple), takže o nich potřebuje vědět co nejvíce. To byl také hlavní důvod proč vznikl Android, který záměrně nemá žádné prvky bezpečnosti a běžne se prodávají zařízení nakažená malwarem už z výroby. Svěřit tedy takovému technologickému odpadu svoje data může jen blázen.
Inu každý svého štěstí strůjcem.
Odpovědět1 0
Což drtivé většině lidstva nebrání v tom, aby mu svá data ochotně a nadšeně svěřovala. Chtělo by to nějakou virální kampaň...
Odpovědět0 0
Kampan nepomuze, protoze vetsina uzivatelu jednoduse nema ani vedomosti ani inteligenci na to, aby pochopili, proc je automaticke sdileni vseho mozneho spatne. Je to dusledek toho, ze technologie jsou cim dal tim pristupnejsi i prumernym a podprumernym lidem.
Odpovědět0 0
A to bych označil za nedobrovolné sdílení, máme mnoho takových, co sdílejí mnoho dobrovolně např. na Facebooku či jiných (a)sociálních sítích.
Odpovědět0 0